fredag 12 augusti 2011

Nedräkning i mitt huvud

Sommaren är snart över, och jag längtar så det gör ont efter att få åka.
Göteborg...
Det känns ganska overkligt. Jag har inte bott i en storstad på nära nog 10 år, så det är väl kanske dags nu.
Nervositeten har lagt sig för tillfället, vilket är skönt. Stressen finns dock där ändå.
Jag kan leva med det, vet ju att det är temporärt.



Det är vemodigt dock, sommaren 2011 har varit en av mina bästa somrar någonsin.
Robin Hood, roliga människor, lärdomar, utveckling, sol och bad, lite avsked-och-vi-ses-om-en-lång-stund, kärlek till naturen, till familjen, till vännerna.
Kort och gott: Jag har många fina minnen att ta med mig söderut.
Såklart hoppas jag på att ta mig hem så ofta jag kan, träffa alla, andas norrländsk luft igen. ;)

Det var länge sedan ett beslut kändes så rätt ändå. Mycket saknad kommer det bli, men vilka äventyr väntar inte på mig? :)

Nu är det dags att njuta av sista tiden.
Puss

/Kissen

Inga kommentarer: