tisdag 2 augusti 2011

Life, I'm back!

Det är bestämt, det är klart, det är fan helt galet...

Om exakt tre veckor (minus några timmar) flyttar jag till Göteborg! :)
Jag hade ju bestämt mig för att stanna här i Sönnsvallet, men när det positiva antagningsbeskedet kom var det ju inte så mycket att yla om mer.
Ja tack klickade jag snällt.
Så nu ska man leka på universitetet i några år. Förhoppningsvis ska väl tilläggas...
Jag kanske avskyr det, eller är värdelös, eller inte orkar. Vi får se. :)
Det ska bli sjukt roligt!
Jag ska bo med bästa Malin, få träffa en massa internetbekantskaper, nya människor och studiekamrater.
Lära mig en ny stad, och som jag längtar efter att få bo i en storstad igen!
:D :D :D

Har planer på att gå omkring såhär under hela min studietid.
Ser väldigt smart och belevad ut tycker jag. Lite överlägsen också!
*fniss*

Nu ska jag ta en promenad till min storebror och äta kaninmiddag (ja, äta fluffig söt kanin. Minus pälsen) Namnam!

Pösspöss!

/Happykatt

2 kommentarer:

petra sa...

Lycka till tjej, du gör det bra som fixar och donar med allt;) Puss och kram/Petra

Emilie sa...

heh, jag tycker nog att det är så man ser ut när man pluggar :P Jag har alltid ett förvirrat uttryck i ansiktet för det är så mycket som ska tas in :P