fredag 2 september 2011

Nybörjare

Jag har faktiskt inte dött på vägen till Göteborg... Promise!

Däremot är jag så mentalt slutkörd att ögonen går i kors när någon tilltalar mig.
Ny stad, nytt hem, nytt system för kollektivtrafik, nya människor, ny skola, massa information, nollningen med aktiviteter och krogbesök (kör dock 100% nyktert så jag ska hålla ihop) och så vidare.

Om inte det är nog för att jag göra en människa utmattad så vet jag faktiskt inte.

När man utmattad skrattar man åt töntiga videos:
(roligt också med den allmänna robin hood-referensen. Jag har inte alls levt och sovit Robin Hood halva sommaren...)



Ska villigt erkänna att jag älskar Edguys musik, gjort sen tidiga tonåren, men seriöst. Hårdrocksvideos suger... Lol

Nu ska jag göra helg och gräva ned mig med kursböcker och lugn o ro!
Pössen

/Kissen

Inga kommentarer: