söndag 12 juni 2011

Kärleken på berget

Tjohej vad det går!

Ett inlägg i månaden verkar vara min grej just nu... *harkla*
Jag skyller på Robin Hood! ;)

Vi är mitt inne i spelperioden och satan i gatan så roligt det är.
Jag är konstant utmattad men känslan när 350 pers ställer sig upp och applåderar en går inte att beskriva.
Vi får såna fina recensioner. Titta här, här och här! ^_^

Att gå med i Kvartersteatern och vara med i detta häftiga sommarspel är en upplevelse jag unnar vem som helst.
Alla härliga människor jag fått äran att lära känna, allt nytt jag lärt mig, alla gränser jag tänjt för mig själv och att få uppleva det vi upplever varje gång vi ställer oss på scenen uppe på Norra Berget är kanske det coolaste jag gjort i mitt 29-åriga liv.


Såhär snygg kan man vara bakom scenen när somliga leker paparazzos. ;)

Jag hoppas att ni därute njuter av solen och sommaren och bara har det så bra det går.
Jag har det bra, det går inte att förneka. Trött, sliten och seg, men ack vad jag mår bra.

Ta hand om varandra, och er själva! :)

Inga kommentarer: