söndag 14 november 2010

Snow me down Scotty!

Socialförsäkringsministerns utspel fick såklart en replik i DN.
Den fick iallafall mig att smila upp mig lite.
Men debatten om det här lär tyvärr försvinna alldeles för snabbt.

Nog om bitter, bister, sur jävla ap-politik.
Vi kan prata om något annat nu, vädret kan vi prata om!
Vädret som driver mig till vansinne, blåmärken och alldeles för många timmar under täcket.
Varmt, kallt, varmt, kallt.
SNÖÖÖÖ, slask, snö, blankis, slask, snö och så vidare.

Det börjar bli hemskt tröttsamt, för att inte tala om mina magnifika vurpor (yes! I plural) igår.
Vad är grejen med att först ploga och skrapa gångvägarna, men sen skita i att grusa dem...?
Jag bara undrar.
Som tur är så överlevde mina lårbenshalsar! :P

Nu går jag minsann och sover!

Jag lämnar er med lite Hellsongs.
Kanske världens finaste lounge-versioner av rejäla hårdrocksdängor :)
Suss gott där ute i den stora världen!

/Kissen

Inga kommentarer: