tisdag 12 april 2011

I can see your underwear!

Underkläder, ett ämne som alltid kan diskuteras och debatteras.
Sexiga underkläders vara eller icke vara. Stringtrosor, boxers och briefs, korsetter, syndigt rött, sobert (tråkigt?) svart och oskuldsfullt vitt. Tanttrosor, strippmundering, bekvämlighet eller inte.
Att välja underklädes-ensemble kan ju vara en synnerligen förvirrande upplevelse när man traskar in på närmsta tros-avdelning. Mönstrat, omönstrat, söta små djur på? Eller kanske en klatschig neonfärg för att liva upp lite?
Ääääh, orka bry säger jag och sträcker mig efter de svarta.

Min vän Lotta har så fint beskrivit det här, om raffiga underkläder. Eller ska jag säga bristen därav?
(Läs Lottas blogg hel och hållen. Garanterad underhållning!)

Själv bytte jag ut de små stringtrosorna i syntetmaterial för rätt många år sedan.
Jag är en bekvämlighetens dam. Den dagen män helt frivilligt bär stringkalsonger eller för all del, mintgröna slinkiga boxershorts med liten rosett där fram, då ska jag överväga att byta ut mina sköna boxers mot något raffigare.

Tills dess, passande för ämnet?! ;)




Kissen önskar en god natt!

Inga kommentarer: