fredag 22 april 2011

Hår är mänskligt?

Det blev en massiv reaktion när denna kvinna la upp en bild på sina, gud förbjude, håriga ben i en Gilettetävling.
Benen togs efter en tid bort, med argumentet att man skulle visa upp en vår/sommaroutfit.
Sagt och gjort, hon la upp en ny bild.
He he he.
Go Natashja! :-D

Underbart tycker jag. Roligt som fan faktiskt.
Det som är roligast är att hon har flest röster av alla hittills.
Och att folk verkligen förfasar sig över en kvinnas håriga ben.Oooh, the hårrår, the hårrår! ;)
Så pass att folk ifrågasatt att det ens är en kvinna på den benbilden som visades.

Jag är knappast en sann feministisk förebild, till det avgudar jag min rakhyvel lite för mycket och kan totalt fjolla ned mig i allt som anses tjejigt.
Men jag tycker det är uppfriskande och så jäkla bra med någon som faktiskt visar att vi kvinnor inte är alltigenom hårlösa och snuttegulligt perfekta.
För det är så sant som hon beskriver och förklarar i detta inlägg.

Jag är hårig, och om än inte stolt över det, så iallafall någorlunda tillfreds med tanken att de flesta karlar är betydligt hårigare och att jag ju varken är oskuld eller aldrig haft ett förhållande.
Så så viktigt kan det ju inte vara att vara perfekt och hårlös.

/Kissen

Inga kommentarer: